imorn!!

Japp. Imorn är det är dags. Då har jag gjort mitt i skolan och klassen drar till Kreta. Där är det typ 30 grader nu så det ska bli lovely att byta det mot sveriges gråa dagar!! Håller just nu på att packa, går sådär eftersom jag sitter här. Jag måste vara sämst på att packa och packa upp. När jag ska packa går jag och lägger ner lite spontant och alldeles för mycket. När jag väl kommer hem får väskan stå tills jag behöver något i den, då packar jag succesivt upp. Fy va äckligt det lät när man läste det.. Ska bli ändring på det där! Jaja, det kommer senare. Nu är det kreta som står i fokus. 24 personer blir vi, kommer bli awsome! Men nu ska jag försöka packa klart.
Later!!


Bilder från kos, TAGGA!









partners in crime ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0